מסכי מגע במקום טפסים : מערכת אלקטרונית חדשה מבטלת את הצורך בחתימת לקוח על טופס פיזי – צעד נוסף בחיסכון בנייר בלאומי
עידן חדש בלאומי הופך את את הלקוחות למרוצים יותר, את חיי הטלרים והבנקאים לפשוטים יותר ואת לאומי – לירוק יותר.המערכת החדשה, חות”ם, שפועלת בסניפים מזה מספר חודשים, מאפשרת לסניף להתנהל ללא הדפסת מסמכי לקוח – למעט מסמכי יסוד – ולחסוך בניירת שמכבידה על הלקוחות, על העובדים ועל הסביבה. בשלב הראשון, הופעלה המערכת בעמדות הטלרים שבהן הותקנו מסכי מגע אלקטרוניים.
עותק מודפס עבור הלקוח בלבד
עד היום חתם הלקוח על שני עותקים – אחד עבורו ואחד לסניף עבור הסניף. מעתה, בסיום ביצוע הפעולה, מוצג הטופס ללקוח על גבי מסך מגע והלקוח חותם עליו בעזרת עט אלקטרוני. עותק אחד בלבד מודפס עבור הלקוח, והעותק הנוסף נשמר בארכיון הפעולות הדיגיטלי של הסניף.
חסכוני יותר, מהיר יותר, ירוק יותר
מלבד החיסכון בהוצאות נייר ודיו למדפסות, יש למערכת פורצת הדרך עוד יתרונות רבים, כגון יכולת תגובה מהירה מול הלקוח במקרה של בירורים, נוחות ומהירות בחיפוש ובשליפת מסמכים, חיסכון בזמן עבור הלקוח; וכמובן, הפיכת לאומי לארגון מתחשב יותר בסביבה.
מסכי החות”ם זוכים לתגובות חיוביות בקרב לקוחות הבנק, מייעלים את תהליכי העבודה בסניפים, ומציבים את לאומי כבנק מוביל בעולם הטכנולוגיה.